Dark elf
Hráč se musí nejprve zaregistrovat do hry (na úvodní stránce je vstup do registrace).
Po
zaregistrování máš jednu zemi. Její jméno se můžeš dozvědět v centrále.
Tvá země se nachází v oblasti, kterou sis zvolil při zaregistrování a
je na mapě označena tvou vlajkou, která jediná na mapě vlaje! Klikni na
obrázek oka => vedle názvu země, a tato země se na mapě zvýrazní.
Každý den po půlnoci systém hry přepočítá útoky, kouzla statistiky, atd... Každý den ti hra přidělí daný počet kol (podle zvolené rasy) k odehrání, které by jsi měl odehrát. Každé kolo odehraješ kliknutím na odkaz Další kolo (nahoře na liště).
Ve hře vyděláváš peníze a manu. Peníze, mana i počet kol k odehrání se ti stále zobrazují v úzké liště nad mapou světa. Peníze a mana jsou společné pro všechny tvé země. Každá země do nich přispívá svým dílem. Záleží na tobě, jak je přerozdělíš jednotlivým zemičkám.
Mapa je aktivní. Jednoduše lze zjistit informace o své zemi nebo o ostatních zemích kliknutím na mapu. Klikneš-li kurzorem myši na vlající vlajku, zobrazí se v levé liště jméno tvé země a smlouvy. Také můžeš kliknout na vesnici pod vlajkou, zobrazí se okno hospodářství. Kliknutím napravo od vlajky se zobrazí okno armáda, vedle vesnice vpravo zas okno stavby. Tyto okna lze také odpovídajícím způsobem zobrazit použitím odkazů v horní liště (smlouvy, armáda, hospodářství a stavby).
Na počátku je důležitý počet obyvatel. Lidé jsou zdroj peněz. Každý ti na daních odvede do tvé společné pokladnice 5 zlatých za kolo. Naopak vojsku vyplácíš každé kolo žold.
Stav domy. Pokud máš neobydlené domy, lidé sami přicházejí (každým odehraným kolem) a tvůj zisk roste. Tyto informace jsou na stránce hospodářství. Časem postavíš budovy, které ti zvýší příjem peněz i many.
Dále je důležitá mana, kterou potřebuješ pro výcvik vojáků a sesílání kouzel. Manu produkují jednotky třetího stupně - magické jednotky. Je to třetí jednotka v okně Armáda a každá přidává +1 many do společné pokladnice.
Armáda se verbuje z obyvatelstva (viz. okno Armáda), tj. máš-li v zemi málo lidí a hodně volných domů, nemůžeš žádného vojáka vycvičit. Za každého vojáka, kterého vycvičíš, platíš každé kolo žold, proto pozor abys byl v kladné bilanci s penězi (viz okno hospodářství), jinak ti vojáci postupně začnou odcházet.
Aby tvá země mohla uživit stále více a více vojáků, které budeš potřebovat pro dobývání okolních zemí, je potřeba kupovat nové domy. (viz okno hospodářství). Také se vyplatí stavět speciální stavby (rudný důl, sýpku, atd.). V každé své zemi můžeš postavit jen jednu stavbu od každého druhu.
Komunikuj se sousedními vládci, kteří mají země vedle tvé. Je výhodné uzavřít s nimi smlouvy, viz smlouvy. Sousední země, ve kterých není zobrazena žádná vlajka, jsou bez vládce a jsou nezávislé. V těchto zemí se obyvatelstvo i vojsko také rozrůstá, ale nikdy nezaútočí. Nelze s nimi uzavřít jakoukoliv smlouvu, kromě války. Zabírej volné země co nejrychleji.
V Hlášení se zobrazují každý den události, které se týkají tvých zemí, např: zda se ti povedlo kouzlo, jak dopadl útok, atd... Proto se každý den do hlášení podívej.
Pokud chceš změnit titul, vlajku, email, načítání grafiky z disku (urychluje zobrazení) či se vymazat z ligy do pekla, klikni na otazník, který je úplně napravo v horní liště (viz ?-Nastavení).
V kostce:
Můžeš útočit ze své země jen ze sousední země, či dokonce přes jednu, ale jen když máš uzavřenu smlouvu o volném průchodu. Peníze a mana jsou společné pro všechny tvé země. Když kouzlíš, počítá se síla všech mágů. Když se bráníš, kouzlu se brání jen mágové té země. S každou sousední zemí můžeš mít jen jedinou smlouvu. Když zaútočíš na zemi a pokud jsi ji 24 hodin zpětně nevyhlásil válku, máš útok o 30% slabší. Útok vyjde, jen když je síla útoku větší než obrana země. Dle útoku (3 typy + přesun vojsk) jsou různé ztráty jednotek a nějaké zisky (či zničení něčeho nepříteli). Každý den můžeš útočit vojskem jen jednou, samozřejmě ho můžeš rozdělit na více útoků. Max. velikost armády je omezena počtem domů (musí mít kde bydlet). Když dobyješ zemi a armáda v ní nemá volné domy, po boji se část, která nemá kde bydlet, vrátí domů. Příjem peněz ovlivňují: příjmy z obyvatel, výdaje na žold vojsku, pakty, ekonomické budovy, bonusy zemí a počasí v lize (náhodně se měnící pro každý den). Příjem many ovlivňují: jednotek 3. stupně (mágové), magické stavby, bonusy zemí a počasí. Když pošleš jednotky třetího stupně do boje, nedělají manu a nebrání.